Powered By Blogger

sobota, 10 kwietnia 2010

MY favourite.


Photography: me
Nails: by me 
Hand: my
This blog is about beauty in the world, in fashion, art, and milieu. It's a lot of beauty in the world, so I won't write about all. I choose only what have a special meaning for me, what I especially like, what is really interesting.
For me.  

Ten blog nie ma być spisem wszystkiego, co ciekawe, nowe i ładne. 
Chcę poruszyć tu tematy, które uznaję (ja) za interesujące i istotne, zamieścić fotografie, które szczególnie (ja) lubię (także mojego autorstwa). 
Pragnę też pokazać wam (moim zdaniem) piękną muzykę, książki, zwrócić uwagę na filmy, które (ja) oglądałam.
Napisać, co sądzę (ja) o przeróżnych sesjach i projektach.  To o pięknie.
To o pięknie, które uderza we mnie( i ze mnie? i mojego świata). 

P.S. W życiu, tak, jestem egoistką. Wszyscy jesteśmy, mniej lub bardziej. Tak, ja bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz